duminică, 4 septembrie 2011

Si cand toti ma vor jos,eu,capul sus!

 Niciodata nu a fost prea usor, niciodata mai greu,intotdeauna prea tarziu sa realizez asta..Insa,ridic capul sus,n-am nicio secunda de pierdut,si cand toti ma vor jos, eu din nou capul sus,am un nou inceput in fata,e drept,e fix,e.
 Si stiu ca indiferent de sunt doar eu cu mine nu ma voi dezamagi,am un suflet nou din care sa-mi gust,am destule sa-mi dau seama ca am..Sunt noul meu text de drame convertite,am o experienta in spate si un viitor in toate directiile.Mortii din mine vorbesc:Nu-mi este necesar un zomby sa-mi dau seama ce sunt..Et pour vous `C`est fini!`
 Si...
                                                   Si cand toti ma vor jos,eu,capul sus!
                                                                      Acum
 Caci toti nu sunt eu,si nimeni nu e ca mine sau ca tine,suntem eu si cu mine ..Si..
`Sunt zile in care nimic nu-i bine
Sunt doar eu si cu mine
Si alte zile in care simt ca toti au nevoie de mine
Doua personaje se zbat in mine
Unu ma indeamna la rau, altu ma indeamna la bine...la dracu`
Sunt eu impotriva mea, nu pot sa cred..si toti impotriva mea,
E greu de inteles si oricum nu am chef sa inteleg
De fapt...cine dracu` sunt eu sa am dreptu sa inteleg?(suntem Eu si cu mine)
Sa aleg dintre bine sau rau...ce sa aleg?(calea de mijloc?)
Cateodata ma inchid singura in dormitor
si ma gandesc..la ce?..nu stiu`(dar voi afla)..

                         :
`There is no one like me
there is no possibility
through the wall I can see
I got a special ability
there is no one like me
I'm a kind of phenomenon
but for you I'm a fool,
in your hands I'm a tool
I'm in love treat me cool!`

              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu