duminică, 4 septembrie 2011

Manifestari violente

 Ei bine,nu am nicio datorie sa franez!Si chiar inainte de a-ti lua foc masina..mi-a explodat adrenalina!Mai lasa-ma odata,am asa violente vise,cu politia in spate si o pipa-n gura;sparg ferestre si miracole;Si chiar inainte de a-ti lua foc masina..N-am avut nicio datorie sa-ti franez!~
 Ei bine,mi-a sarit pipa din gura,e asa mult fum aici,si vad in ceata,iar sparg ferestre si miracole;Ma doare-o mana,ma doare-n cot..Manifestari violente!~
Ei rau,e asa zgomot aici ca nu-nteleg ce spui,te stergi in ceata,in hemoragii,devii violent si nu e bine,e-asa violent..Manifestari violente!~
Ia o pipa,nu ma-njura!Relax,take it easy!
Nu am avut nicio datorie sa-ti franez.
                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu