joi, 1 septembrie 2011

Patru pereti,tablouri vulgare,o usoara prostie!


                                     
   Bla,bla,bla..ce ecou minunat,e atat de adanc si profund..Patru pereti ma inconjoara,imi tin  companie pentru a nu stiu cata oara.Stau aici nervoasa incercand sa-mi gasesc o ocupatie la fel de agitata ca si mine..Ma dor si retinele,ma doare si-o luna,si-un soare..Ce sentimente mizere de adolescenta mofturoasa..
Caut solutii verzi unei minti albastre,sunt prea blue in momentul asta,sunt ca o extraterestra prea terestra si nu prea verde si cam prea fara antene..Deja e prea mult exces de prea,si cui ii place excesul?
Mie!E raspunsul..Nu,nu era o intrebare retorica.
Si nu,nu vreau sa dau in ridicol..
Si nu,nu am propria mea naveta spatiala.
Am sentimente,vise,idei marete.
Am dorinte.
Am greseli,minciuni dar si sinceritate.
Am un suflet gol dar plin de mine.
Ma am pe mine ca si voi.Am tablouri pe pereti usor dezbracati,am si maimutoi ratati prin casa..
Am si o usoara prostie pe langa mine(e inevitabila).
Am si un gand,si-un cap,si doua maini..
Nu am nicio idee ce conteaza ce am eu.
Nu am probleme acum decat in a-mi achita facturile.;)Dar cine nu are?
Deci si intr-un final daca n-aveti si voi ce am si n-am nici eu,puteti sa ma-mpuscati.:)
PS:(La dracu`,era o gluma)
Acum lasati-ma sa `dorm in pacatele mele,sa sparg pahare~
                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu