duminică, 11 septembrie 2011

Asa, ca sa ma aflu-n treaba..

                                             
  Sentimente? Destul si destule.. Se schimba cum ma schimb si eu, asa cum se schimba vremea si ideile, cum se schimba oamenii si conceptiile. Deci, uite-ma din nou, tot eu, trecuta prin timp,asa ca sa ma aflu-n treaba.. De ce m-am nascut? De mere); De plictiseala! Am facut un pact cu viata ca sa ajung vie pana la moarte.. Si, umblu tot moarta prin mintea mea si delirez intr-un delir infinit tot asa..ca sa ma aflu-n treaba.. Rulez si eu un suflet ca voi toti, il trec prin apa, foc, cenusa(tot asa..ca sa se afle-n treaba); Si da ma repet, fiindca imi prea place, tot ca sa ma aflu-n treaba ca/ si /sa nu renunt..
Dezamagiri?  Destul si destule..
De ce?
Otet..(evident,de mere)..mi-au servit si la mic dejun,la pranz,la cina.. Pofta buna!? Merci:).
Oameni? Destul si destui.. Suna sofisticat.
Sunt si eu unul? Decat ca ei mai bine extraterestru..cu antene verzi si gem de nuci pe fata asa(ca sa ma aflu-n treaba)..
Renunt..sa ma mai explic.
Repet, asa ca sa ma aflu-n treaba..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu