sâmbătă, 3 septembrie 2011

It`s complicated!

   Un zambet larg pe o fata de Mos Craciun,tu esti iubire!Mi-ai imprumutat si mie putin din el spargand pahare,facand pe clovnul(desi ma intristau atat de mult)luand-o razna..Nu ai auzit inca?Am plecat in papuci de casa pe strada din cauza ta..Ce mi-ai facut oare de nu mai stiu care-i treaba cu mine?!..Am luat pana si indicatorul Stop in fata din cauza ta..am imbratisat si-un stalp..dragostea ta e ucigasa,dragoste..Si tu n-ai nicio idee cat de vinovat..esti batran nebun!Esti,nu cu musca pe-o caciula,ci cu ditamai bondarul pe-o palarie surda.
  
                   `Dar eu,eu..`


Nu,nu,nu!Taci!Nu am nevoie de cuvinte..Deja vorbesti prea mult,ma faci sa rad vulgar si nu-i sta bine unei dom`soare;sarutul tau un deja-vu plin de sentimente si..shhht!Replay?Da,merci!Esti un ritm atat de lent,te-as pune pe slow version,nu te mai foi de colo-colo..ca ma zapacesti..stai doar si spune-mi doar in tacere..Da,din nou taci in tacere..Nu vorbi prea multe,ochii tai spun destule,imi e indeajuns..Stralucesti pe strada mea..Iata-ma,deci, din nou ratacita pe terasa in pijamale adormite cu un suflet prea treaz..azi gandesc din nou si hmmm ce dulce esti tu,doar tu..In noaptea asta nu mai dorm -(numai Stop la mine in cap in noaptea asta)-am o cascada de emotii si cad usor asupra ta!
Cum sa nu te tin eu minte?!In ochii tai se citeste nebunie frenetica si confuzie?Neh!!Nu cunosti tu confuzia.Imi ranjesti iarasi vinovat si iarasi ma avant in remarcabile ploi de toamna sa-mi spele sentimentele..nu stiu ce vrei de la mine sau ce vreau de la tine,ce vrem de la noi?!Hai cu mine,ia-ma de mana!Hai la un dans in ploaie,e destula umezeala pentru amandoi,putem rugini impreuna ,si dragostea noastra tot nu s-ar invechi.
Sopteste-mi din nou:
                          `Esti complicata,Te iubesc ocean de verde!`
                                             Yep,yep.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu