vineri, 2 septembrie 2011

Intr-un tango murdar,frenetic

  Avem o viata indigo,iubire!Ne-am oprit tacuti in mijlocul ei,ne-am luat de mana,ne-am strans tare la piept si am strapuns un tango murdar,frenetic..Ce exaltare si ce culoare..Mi-ai adus pana si-un naiv trandafir si rosu si ..pudoare?Nu,nu este loc pentru asa ceva aici..Suntem ambii vinovati de acest tango,amour!Da.Si cat de mult iubesc tacerea de pe fata ta,tu taci si totusi spui atat de multe,ce maniere vechi de a-mi dansa in palma,ce muzicalitate de sentimente ne copleseste din nou,suntem doar noi si cu noi doi pereche-n doi perfecti~



Ce viata frumoasa avem cu noi..in preajma noastra,totul are sens caci noi i-am dat unul..Mi-ai imprumutat atatea emotii,ti le-am dat inapoi si din nou mi le-ai pasat..Tu,tu,tu-asa-mi suna basul in cap..Pot rezista oricarei tentatii,mon amour..numai tie nu..Esti o felina cu un exces de pasiune,m-ai ametit,m-ai invartit,ai atata energie,tangoul ne-a iubit pe amandoi si noi pe el,si noi pe noi..Ne-a dezorientat,ne-a aliniat in stil dezordonat dar clasic,si tot acel tango retoric ne-a promis discretie si iubire,nebunie  ucigasa,ne-a transformat in doua substante inseparabile.Si acum ma plang tropic in bratele tale, Necuratule,m-ai biciuit cu dansul tau,si iti reprosez si-ti multumesc,e umeda si ploaia din jurul nostru,ploaia de idei,de mangaieri.Trec ore-n sir nenumarate,nemasurate..Nu-mi pasa si nu-ti pasa..e ritmul nostru,e timpul nostru acum sa oprim ceasul din ticait,sa ne avantam intr-un etern tango murdar,frenetic,caci ne iubim brutal`
                                                     Asi se baila el Tango
                        
                                              A fost ceva ca-n vis..

                               Luat la indigo
                              A fost ca-n multe vise
                              Un ultim drag tango.(Luci Frederiksen)

                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu