marți, 30 august 2011

Un trotuar de azi fara chef de maine

   `Da-mi banii,sapca,si umbrela,mamaie!Se uita sarmana ciudat la mine..
   Ne vedem joi,ne vedem joi,baiete!
   Mi-am luat si eu nevasta...urata si cam proasta..
  Ciorapii mei au trecut prin ani,baiete!`
                                                       
   Au trecut ani,si eu tot pe acest trotuar uscat si arogant,tot azi si tot eu cu mine,si cu batrana Speranta care refuza sa mai moara..Aceleasi cuvinte,cum vreau eu si cu  minciunile mele sincere..Ma striga si Dumnezeu din rai,si mi zice:``Stiu ca vrei sa fumezi,da-i drumul!``..``Dar tati..Daca-mi va arde de dimineata soarele jumatate din fata..?!``Si pasesc iar pe acest trotuar murdar rumegand la ce mai vreau sa zic,si ajung la concluzia ca mai bine tac.Merg inainte fara vreun chef, turbata ca o felina,calatoare prin lume;Spune-mi tu unde sa-ntorc capul sa vad lucruri bune?!Intentii proaste?Am destule..Mai trece un individ uitat de strazi si chiar de el insusi,se sterge-n departare si departarea-l sterge..Il sterg si eu!Gata!Am exagerat destul..ma implic sa vin din alta parte,e inevitabil sa nu cer o minune pe-o culme de strada,pe un trotuar rulat usor pe...aceeasi strada..Am privit destui scheleti grasi,am inhalat destul ingeri cu aripi taiate,am rupt destule promisiuni,am ramas fara chef..acum imi adun ecuatiile fara logica,calatoresc pe aici,pe acolo,nu ma mai joc,oricum nu acum,acum observ Un trotuar de azi fara chef de maine,si eu,eu o iau de la capat,beau o limonada sa-mi mai strang din energii..
`Ciorapii mei au trecut prin ani..murdari,am jefuit o viata..Asa-i mamaie?;)
                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu