marți, 30 august 2011

Clovn si trist:)

                                                       
  Stiu, poate ca sunt singura fiinta de pe aceasta Terra incompleta care ar putea afirma asa ceva dar:``Ce tristi sunt clovnii!``M-am ``maritat`` cu ideea azi-noapte pe un asalt de imagini vagi,incercand sa dorm inchisa-n mine si intr-un pachet rezonabil numit pat:)Doar stateam si ma gandeam la zilele orasului,festivalurile palide ale berii,pline de oameni si oameni,de fete si fete mai mult sau mai putin ironice ori vesele,de clovni...Subiect banal nu?Ati privit vreodata unul in ochi?Ce poate fi mai trist?Sunt patetici,spuneti nu?Sau amuzanti...~Sau lasa:)...Ei bine,eu da.Am facut-o si pe asta..Am privit dincolo de fetele lor stridente,de nasul lor zgomotos,de buzele haotice,de costumatia ipocrita..am privit  sub carapacea lor,in sufletul  ascuns undeva adanc,in zambetele false,si ``fericirea`` abundenta care a navalit asupra lor.. Am vazut cum se adaptau situatiei de ridicol,cum acceptau mizeria fericita si sociabila  in care se aflau,si asta pentru un ``bloody job``?Sa fie oare placere la mijloc?Nu..nu mi-am permis sa le iau si un interviu..Dar ``their  faces``pareau sa aduca o adevarata contradictie intrebarii de mai sus..M-am gandit apoi la superficialitate,la artificii,la noi..la fiecare dintre noi..La faptul ca poate cateodata suntem in aceeasi conditie ``clovneasca``,si nu ma refer la partea exterioara a acestei ``activitati``,ma refer la simbolismul ei..la felul in care ne lasam descoperiti si modul in care suntem deep-inside..Caci nimeni nu ar fi atras de o fata posomorata,un suflet gol,right?Azi nimeni nu mai intelege pe nimeni,azi nimeni nu mai asculta pe nimeni,e fixa faza.Si-ti spui :``La dracu!`Unde-mi este trusa?Azi voi fi un clovn si trist:)``Si iesi pe usa ,cica sa vinzi fiecaruia din placerea ta de a fi fericit/a,si toti de adora enorm,ai invatat ca un om demult dus ca pana si nebunia-i trecatoare,doar ai reusit sa te adaptezi intr-un alt ospiciu si sa ramai tot un nebun nebun dupa zambetele lor,prietenilor tai,ai invatat din nou cum sa ajungi un clovn si trist;).
                                                    (You decide  if you are The End)




                                        `Sad clown, sad clown
                                     watch the wheels roll around
                                take that money into town
                           go buy a drink
                     sad clown, sad clown
                always with that same frown
          circus train got you down,
     you're thinking bout leaving town...`

                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu