marți, 30 august 2011

Canta-mi in noaptea asta!

                                                         


  Sincer?Da..am dansat cu peretii!Esti praf si veche..E noapte,si una agitata..Vrei sa-mi canti un cantec de leagan,iubire?Prea multe intrebari,concluzii,cuvinte..In noaptea asta o sa-mi canti ,felina!Nu,nu mai pot adormi..Acea perna a innebunit nu mai sta locului..e schizofrenica si patura,s-a urcat pe mine ca lunatica.Pijamalele?!Mi-au facut confesiuni sincere..Ding-dong..in loc de tic-tac..asa face ceasul meu(si cat urasc ceasurile..imi amintesc de trecerea timpului fraier)..Deci ar trebui sa te grabesti ~
Incepi cu Do si termini cu...Re??!Nu,nu sunt multumita!E lunga noaptea..si toate-au luat-o razna aici..e paranoia la mine-n camera..Ai sa termini tot cu Do!Trezirea!Si daca e noapte ce?Poate vrei sa dansezi cu diavolul in partea intunecata...peretii nu iarta,sunt ca ringul de dans..Canta-mi sa dorm,iubire,canta-mi in noaptea asta..doar atat..Ca sa stiu sa urasc,sa iert si sa iubesc,ca sa nu stiu sa nu stiu,ca sa stiu ca am stiut cum este sa dormi,sa asculti,ca sa alunec pe un leagan,de aceea canta-mi..un cantec de leagan.In timp ce eu voi savura din tabachera la randul ei adormita:)
                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu