luni, 29 august 2011

   Astazi,din nou si iarasi ma regasesc, aici si acum,incercand sa-mi inteleg acel Ieri care poate nu a fost niciodata al meu,sa iert un Maine,sa urasc sau sa iubesc din nou un prezent...Si Incerc sa caut  ceva si nu gasesc,incerc sa gasesc o explicatie actiunilor mele dar nu pot,ma opresc din nou in drumul meu demult blocat sa ma mai intreb odata:''Eu ce-mi doresc?''si sa nu-mi gasesc pentru a doua oara raspunsul..Poate ca a devenit deja o obijnuinta..(Urat cuvantul dar  cat ne caracterizeaza)..Simt cum bucatica mea de suflet vrea sa fie stearsa de plumbul mizerabil si acerb din atmosfera incarcata a vietii  cotidiene,inchid ochii si ma vad deja un omulet de hartie pe care destinul isi permite sa insemneze cate ceva..intocmai ca intr-un jurnal prea personal..si totusi dezvirginat de priviri suspecte,curioase..Nu-mi ramane deci decat sa mi caut calmul si sa-l gasesc..prin toata agitatia mea,sa urmaresc cu ochii-mi plictisiti fumul la fel de plictisit al tabacherii care-mi sta tolanita intre degetele subtiri ca intr-un fotoliu vechi si moale,sa-mi adresez intrebari fara raspuns..carora sa le caut mai tarziu raspunsuri nu prea clare  ,sa ma-nnec in fanatismul care-mi mai ofera o speranta moarta,sa caut albul in negru si negrul in alb,sa stopez nasterea unui nebun gri..Ce?Sunt eu nebuna?Poate ca e o axioma,dar orice argument poate fi si combatut,nu?
  
                              
   Prea putin imi pasa,sau prea deloc..Stiu ca nu stiu...ce vreau..ca sunt o agitata ca o celula de Coca-Cola,dar mai stiu ca stiu...sa iubesc......o picatura incolora de ploaie..un rasarit de soare...la fel de agitat ca si mine..un sters amurg..o lacrima firava,inocenta...pana si ura din ochii neuitati ai indivizilor din jurul meu..Imi deschid umbrela?Mai bine nu!Ei bine,si daca ploua ce??Batranul meu ego inca tanjeste dupa bulele pline si rumene ,lichide si pretioase,bune maseuze ale tenului si sufletului..Ploaie nu pleca..soarele poate veni intr-o alta zi..Azi e ziua noastra..La multi ani!:)


  Noua..La noapte sa tunam,sa fulgeram..sa sforaim..La noapte nu dormim...Asteptam Septembrie,idei,cautam...Ceva nou~liniste,capcane,nimic dar totul sa ne miste..La noapte luptam cu robotii din mintea noastra,ii programam pe:``Log off``!






                                                             Astazi din nou:STOP!
                                                                           si
                                            De la capat.... Mult calm sub o tabachera fina..                                  


Rain,rain don't go away, the sun can come back another day
rainy day please stay!

...........................................................................................................
                                                Da,din nou..
                                 
   M-am asigurat ca voi opri o hemoragie de amintiri,voi ucide cu ura si dezgust tot ce tine de tine,scumpa dragoste inutila,bacterie ce mi-ai instalat virusi violenti  pana si in cele mai profunde colturi ale mele.Da,din nou, dar de data asta forever(asa cum obijnuiai sa spui)voi  planta indicatorul Stop cat mai adanc in actiunile mele idioate..Astfel stiu ca nu vor mai exista brute accidente.Voi lansa o noua viata,voi savura o cafea aburinda si nici macar atunci nu voi dedica o secunda tie..Ce-ti doresc?Nimic.Chiar nimic.Nimic e bine,suna mai bine decat imi imaginam;Si pana la urma ce-ti pasa.Eu am totul,ma am pe mine.Caci acum suntem eu si cu mine din nou,noi cu monologul nostru.Poate ca asa am fost dintotdeauna.Nici nu conteaza asta caci,La naiba!Ce mai conteaza oare?Ce-a contat vreodata..?Mai bine:Fuck all what i`ve said,nu sunt Cenusareasa..nici macar nu-mi place cenusa..Nu sunt nici pe departe Alba ca Zapada(nu ma dau in vant dupa pitici),obijnuiam sa fiu Frumoasa din Padurea Adormita..dar cateodata se mai trezeste si ea..poate pe mine m-a ajuns din urma cateodata acela:)Asa ca da,din nou,dar de data asta pentru totdeauna o sa fiu Raskolnikov,o sa ucid o baba veche si nemernica ce mi-a amanetat sufletul..Si nu o sa regret nimic..O sa-mi asum pedeapsa deja e loc destul pentru ea aici.
                                                            :)




                                            






                                             Ce-ti doream eu tie,dragul meu robot?

    Sa traiesti intr-o paranoia plauzibila,sa fii un actor schizofrenic intr-un film de prost gust,consolandu-te cu ideea  ca macar nu esti un figurant,nu?
   Sa apuci sa urasti si sa nu ajungi nici macar sa finalizezi asta,sa nu apuci sa iubesti  pentru ca nu ai reusit sa finalizezi cu ura...
   Sa fii la mare...
   DISTANTA de ceea ce vrei sa fii,de ceea ce ti-ai amintit in viitor ca ai vrut sa fi fost...
   Sa fii obligat sa-ti arunci visele intr-o ghena a societatii mizere,sa accepti ipocrizia si ipocritii..
  Sa ajungi intr-un final sa inghiti  totul ca un sfant naiv..concluzand cu faptul ca nu a depins nimic de tine:)
   Sa te ascunzi sub o carapace groasa si nervoasa,si sa stai acolo cat mai mult posibil..Doar de-ai tine gura cat mai inchisa:|
  Sa-i lasi pe altii sa-ti creeze propriul scenariu pe care ai sa-l joci cu un mare talent,asteptand chiar si aplauze la sfarsitul spectacolului;)
 Sa-ti amintesti incet,incet de cimitirul in care te-ai ``internat`` si sa vrei sa iesi de acolo,fara reusita insa..
 Sa te  auzi intr-un ``final prea terminat`` intrebandu-te:``Ce-ti doream eu tie,dragul meu robot?``(Numb)




                                                   


                                             I'm fooling somebody
                                            A faithless path I roam
                                            Deceiving, to breathe this secretly
                                            A silence, this silence I can't bear




                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu