miercuri, 31 august 2011

Sac de sentimente provizorii


                                                                  
    Un fel de complicate dorinte,doua feluri de cuvinte multe,legate de sentimente provizorii..Azi sunt un sac..Suna aiurea..Dar nu imi pasa.Este  o noua dimineata,unde cainii obsedati de ocupatia lor zgomotoasa inca lenevesc prin cartier,azi insa sunt bolnava,m-a lovit autismul( tulburare a creierului care interfera adesea cu abilitatea de a comunica si de a relationa cu cei din jur)deci n-am sa le mai comunic un Mars..Defapt n-am sa mai comunic  nici cu mine,am sa simt..Asa cum n-a simtit niciun sac pana acum,am sa fiu si Batman daca vreau..Ce?Ala e mascul?Si lasa!Am sa fiu si un mascul..Nu,nu m-a lovit nici trenul de dimineata,nu mi-a dat nimeni cu usa-n cap,nu sunt nici schizofrenica,am precizat doar:`Azi sunt autista!`Sunt ce si cine vreau eu sa fiu..Acum nu gandesc,nu mai..E prea mult pentru mine tot azi..Prea multe intr-o zi?Poate sau nu poate si virgula si de la capat.Azi sunt un mort viu sau poate preferati un zombie,dar unul fericit si implinit..A scuze!Am spus deja ca sunt un sac..Ei si ce daca am declarat de asemenea ca pot fi ce vreau eu sa fiu,asta pentru ca este azi.Ma bat sentimentele nebune la cap,am sa le bat si eu pe ele caci sunt provizorii..Cica tipa la mine sa-mi mut rulota..Nebunele..!Ele nu stiu ce-i azi,ce naive~
    Complicat si indecis,neprevazut si inegal,uite asa apare si feeling-ul de azi,criminal mizerabil..Mi-ai ucis minute si ore din viata incercand sa te inteleg..parca as scrie in Jurnalul diavolului,deja nu mai are logica..M-ai transformat intr-un sac de sentimente provizorii..Acum imi mai ramane sa aleg concluzia..Multumesc~sau`Nu multumesc?pentru sufletul nou care stie sa faca fiecare posibila greseala.:)Asta e sfarsitul meu fericit pentru ca nu-l inteleg..Vino si da-mi mana o sa te duc undeva departe.Trust me and let`s drink a morning coffee:)
                                                                            

        Vom aplica regula de 3 taceri(Tu taci,tu taci,tu taci),iti voi spune ca e vorba de telepatie,suntem tineri putem invata ce este si asta.Mi-ai trecut soseaua..nu,nu soseta(nu e vorba de ea acum);Vorbeam de soseaua pe care trecem noi  zilnic tinandu-ne de mana si vorbind incontinuu despre neprevazut si despre noi :)  Toxica mai e si conexiunea dintre noi si totusi ce-mi mai plac toxinele.Inca mai esti?Inca ai mana mea bine stransa intr-a ta?Cafeaua?Sper ca nu mai e fierbinte..Continuam..Hai sa aducem pasiunea la noi;Tot regula de 3 taceri..Nu,nu suntem la matematica(stay chill)nu e vorba de regula de 3 si simpla ;Suntem la ora mea. Tu doar taci,taci,taci!Eu vorbesc,vorbesc,vorbesc acum.Gusta noul meu suflet,nu-ti place?Imi pare ne-rau|                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu