marți, 31 decembrie 2013

 Holocaust dulce

Mi-a fost servit la micul-dejun,la pranz,la cina..Nici nu mi imaginam ca voi gusta asa ceva..Si totusi iata-ma..Stau in fata unei adevarate mese festive..Tot ce a fost necesar sa fac(desi nici asta nu a depins de mine)a fost ``sa ies``(caci asa imi place sa-i spun)..Sa ies,sa deschid ochii,sa tip stins cu regrete-n voce,sa merg mai departe..Sa degust un Holocaust :)..Si acum,acum il savurez caci e dulce,ma hranesc din el intocmai unui vampir insetat de sangele unei virgine..Si iata-ma din nou aruncand mad words on mad ``papers``,cautandu-ma iarasi in propriul cerc in care ma invart de-o viata.E o noapte de una singura,e singura si noaptea dar si eu..Si eu inca n-am stiut(dar aflu acum) ca undeva departe am pus armele jos,ca undeva in sufletul meu viata chiar are gust,ca cine stie de ce,oriunde ma voi afla o viata nu-mi va ajunge sa iubesc..pana si-un arici intr-un lan de porumbi:)Patru suflete de-as avea si tot nu le-as intelege pe deplin,in tot acest Holocaust dulce numit Viata,in tot acest  infern de decizii si idei..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu