sâmbătă, 30 noiembrie 2013



  Ma intreb uneori, oare sunt singura care refuza sa traiasca in realitate? Realitatea este asa de plictisitoare,atat de obositoare...eu sunt atat de obosita. Depresiv nu? Obositi de oameni...si totusi toti suntem oameni,obositi de noi..(unul de celalalt).
 Bizar, oameni obositi de oameni..
....................................................................................................................................
Dar poate ca voi nu simtiti la fel, fiecare simtim diferit .. Poate ca maine nici eu nu voi mai simti asa..
Poate e doar mediul de vina .Cateodata  gerul mai ingheata si inimi.
Iar gatul...gatul e umflat si nasul curge..
Eh, o fi raceala`

 Si totusi ma doare capul cand ma gandesc..cat de obositoare e uneori realitatea..

Raceala!!! Mi-a racit cu ea si sufletul...
Concluzia?
                                                       
PARACETAMOL si un ceai de "ce-ai?"



Intr-o oboseala ca aceasta,pe noi,ne uitam in larg printre ganduri reci batute de sentimente si pernele ne bat aspru peste fata..

2 comentarii:

  1. Îmi place cum scrii :) şi melodia e foarte frumoasă .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi,si tu scrii la fel de frumos, din cate am observat prezinti cam aceleasi stari sufletesti pe care le am si eu, cum spui tu intr-o postare oscilezi intre bine si rau :). Same here..

      Ștergere