joi, 13 octombrie 2011

Tu, celalalt.

   


  Vreau sa-mi numar intalnirile cu tine, tu Celalat, care te-ai intalnit cu mine, tu cel care mi-ai ciocnit confuz, si oarecum nepasator ideile tale de ale mele.. Vreau, din nou,  sa-ti marturisesc ca nu mi-am fost de ajuns niciodata si ca   ma gaseam un pahar gol, opac, si plictisit de autism.. Da, am fost un pahar cu o conditie unica, un pahar cu suflet imposibil..un pahar vid . Ba mai mult cautam ca un alb nebun ,negrul sa nasc griul, caci tot tu Celalat aveai ce nu aveam eu..Tot tu ai stiut sa ma sculptezi,  sa dai forme eului meu , tu ai stiut sa spargi paharul din mine, sa ma faci cioburi, sa-mi matur sentimente,  sa ard idei, sa fiu ceea ce sunt. Tu celalalt, m-ai intalnit pe dos, m-ai intors pe fata, ai ajuns poate unde n-am ajuns eu, dupa care m-ai facut sa te urmez.. Tu ,  nu, nu  esti eu si cat de mult iubesc asta.. Tu  celalalt m-ai facut sa ma gandesc la cealalalta parte din mine intinzandu-ti  o parte din tine asupra mea, si chiar de ai facut-o intr-un mod inconstient ,tu m-ai oferit pe mine asa cum sunt acum, m-ai scris pe-o tava, m-ai servit mie,  tu nici macar nu stii... Poate ca eu sunt cealalta pentru tine celalalt, dar intalnirea asta , desi ti-este nesemnificativa  m-a nascut pe mine. Zici ca datez din 93? Nu, eu de abia acum datez, caci am vazut in tine tot ce n-a fost in mine, am vazut in tine, iubire, calmitate, perseverenta, ambitie, blandete, inteligenta, orgoliu, frica,  putere, timp, durere, zambete, si strazi, clovni, masti, sperante, fete, felinare, lacrimi, idei.. Tu celalalt.. esti lume. Acum lasa-ma sa te sortez!  Sa ma uit in spatele timpului si in fata mea, sa mi ofer inca un manual cu mine, caci tu lume m-ai intalnit si mi-ai oferit experienta..Mi-e foame de tine!
                                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu